TMI TAG

1 – Vad heter du? Maja

2 – Hur gammal är du? 14 ska fylla 15

3 – Vart bor du? Skåne

4 – Hårfärg? blond

5 – Ögonfärg? typ mörk blåa

6 – Hur lång är du? ee typ 159 ja jag vet att jag är kort

7 – Kär? ja♥

8 – Singel eller upptagen eller upptagen? singel

10 – Vad väljer du, godis eller chips?godis alltid 

11 – Nämn tre saker på din att-göra-lista för idag! städa, skriva idrott inläminigen, måla naglarna

12 – Cola eller fanta? cola

13 – Vad skulle du gjort utan din mobil? va med kompisar typ

14 – Vad har du för mobil? iphone 7

15 Om du vann en miljon, vad skulle du göra? skänka en del, shoppa loss, spara till framtiden, byda min familj på resa

16 – Serie? solsidan

17 – Vad gillar du mest med dig själv? mina ögon

18 – Vad gillar du minst med dig själv? hm mina fötter för dom är små

19 – Nämn två personer du inte skulle kunna leva utan? mamma och pappa

20 Saknar du någon just nu ? mm en kompis som bor i Spanien

21 Piercingar? jag har 3 hål i öronen om det räckans

22 Favoritmat? tacos

23 – Om du hade fått en son och en dotter nu, vad skulle du döpt dom till? Liam mina

24 Vad hatar du? krig och skolan

25 Har du bra självförtroende? ja det har

26 Sminkar du dig varje dag? jag förutom på helger

27 vad har du på dig? mjukis byxor från hollister och en hodi från jc

28 hög eller låg musik? hög!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 favoritsmak på godis?djungelvrål

30 senaste personen du pratade med? min mamma

31 anledning att du börja blogga? tyckte det värka roligt

32 hur långtid tar det att göra dig iordning på morgonen? väldigt olika men kanske en halv time

33favorit låt? passionfruit

34. Favoritland? thailand

35Favoritfärg? grå rosa

36Vad är klockan nu? 11:50

37. Vad köpte du senast? en töja från mq

38 Höger eller vänsterhänt? höger

39 Sms:a eller ringa?’ sms:a

40 Hur många gånger har du flyttat?3 gånger

41 Vill du gifta dig? ja i framtiden

42 Ditt humör för tillfället? stressad

#tmi tag

Lämna en kommentar